Een bloeiende praktijk door wervende communicatie

E-book ‘Elke week in de krant’

By on 28 januari 2015 in Nieuws, Publiciteit with 0 Comments

Cover e-bookHet sturen van een persbericht is nog altijd de belangrijkste manier om nieuws in een bedrijf onder de aandacht van de media te brengen. Dat blijkt keer op keer uit onderzoek.

Publiciteit is een effectieve manier om aan je naamsbekendheid en zichtbaarheid te werken. En dat is heel belangrijk, want hoe kunnen nieuwe cliënten bij jouw praktijk aankloppen als ze niet weten van je bestaan?

52 onderwerpen voor een persbericht

Regelmatig merk ik echter, bijvoorbeeld bij mijn eigen opdrachtgevers, dat ondernemers niet precies weten waarover ze een persbericht zouden kunnen schrijven. Toch schuilen er meer nieuwswaardige momenten in je dagelijks werk dan je denkt! Daarover gaat mijn gratis e-book ‘Elke week in de krant voor een bloeiende praktijk’. Met 52 toegelichte onderwerpen wil ik je inspireren om vaker de pers in te lichten over wat zich allemaal in jouw praktijk afspeelt!

Wil je het e-book gratis in je mailbox ontvangen? Vul dan hiernaast het formulier in en je kunt nog vandaag aan de slag! Daarnaast stuur ik je dan regelmatig andere tips en adviezen voor effectieve zakelijke communicatie. (Je kunt je daarvoor natuurlijk altijd weer afmelden.)

Tags: , , ,

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Top
Sluiten